sobota, 2 stycznia 2021

Świąteczny klimat :)

 Witam Was serdecznie w Nowym Roku:)
Świąteczny klimat trwa u mnie do końca stycznia,nie ubieram choinki w listopadzie tylko dopiero przed samą wigilią ,więc muszę mieć czas ,żeby nacieszyć się dekoracjami:)Przez kilka dni będę Was zasypywać zdjęciami mojego świątecznego domku i podwórka:)na pierwszy ogień kilka zdjęć z kuchni:)
Świąteczny klimat odsłona pierwsza:)))












Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne:)

4 komentarze:

  1. Bardzo świątecznie u Ciebie. Ja też ubieram choinkę w ostatniej chwili i cieszę się tą świąteczną atmosferą do końca stycznia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też długo cieszę się ze świątecznych ozdób. Szczególnie lubię światełka :)
    Niech się jarzy, świeci i rozwesela serca :)
    Uściski Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje Gosiu! Dają dużo ciepła. Z przyjemnością obejrzałam i podziwiałam.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie świątecznie jest tak długo, jak tylko się da, dla mnie takie ozdoby, światełka nadają wyjątkowego, ale i wspaniałego klimatu...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń