czwartek, 4 maja 2017

Sezon na szparagi:))

                                                             Witam:)
Nie napiszę,że witam Was słonecznie ,bo słońca brak:(nie napiszę,że witam Was ciepło,bo ciepła brak:(( ale mogę napisać ,że witam Was serdecznie i ciepło ,które wysyłam ja:)))
Sezon na szparagi rozpoczęty u mnie to dopiero drugi sezon .....tak,tak może wyda się Wam dziwne ,ale szparagi pierwszy raz jadłam w zeszłym roku ,a w tym postanowiłam troszkę nadrobić stracony czas i częściej sięgać po to sezonowe warzywo:)) i tak było pyszne śniadanie:))

 zupka na obiad ,doskonała:)))

a na deser ekspresowe ciasto jogurtowe  z rabarbarem:))wszystkie przepisy pochodzą z bloga
 Kwestia Smaku  w zakładce szparagi znajdziecie masę prostych ,sprawdzonych przepisów:)) A jakie są wasze ulubione dania ze szparagami? co możecie polecić,chętnie poeksperymentuje :))
Miłego dnia :)PA:)

21 komentarzy:

  1. Aż mi ślinka cieknie patrząc na te wspaniałości kulinarne. Muszę i ja posmakować szparagów :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:))ja też się wzbraniałam ,ale warto:))

      Usuń
  2. To śniadanko mnie zaciekawiło. Lecę po przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory mi nie po drodze ze szparagami było - raz spróbowałam i chyba było coś źle zrobione, bo nie zachwyciły. Ale dam im jeszcze jedną szansę :))

    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy raz też nie był zachwycający,ale spróbowałam na innych przepisach i na pewno to nie ostatni raz:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Tylko mi nie mów, że rabarbar z ogródka...
    nie przepadam za szparagami co nie znaczy, że ich nie jem... jem ale sporadycznie
    wszystko wygląda pysznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej z ogródka:))ten zielony chyba jest wcześniejszy,bo za płotem u sąsiada mają ten malinowy to jest jeszcze bardzo mały:)

      Usuń
  5. Uwielbiam szparagi, mogę jeść je nawet na surowo. Najbardziej lubię takie wrzucone do wrzątku na 3-5 min a następnie polane masłem. Lubimy też makaron z boczkiem i szparagami, zupę krem, z jajkami a nawet z szynką w galarecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę właśnie na zupkę krem i taki z wody z masełkiem:))to następnym razem:)

      Usuń
  6. Szparagi bardzo lubię w każdej postaci,zwłaszcza zielone, z bułką tartą i sałatą jako dodatek świetne. W tym roku jeszcze nie jadłam.
    Wbrew pogodzie gorąco pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas znowu leje:(przyjmuję gorące pozdrowienia:))

      Usuń
  7. U nas szaragi je się bardzo rzadko, jakoś jeszcze to warzywo nie zadomowiło się w naszym repertuarze kulinarnym. Ale może kiedyś? Wygląda naprawdę pysznie :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)zwłaszcza zupka ,bardzo mi smakowała(może dlatego,ze u mnie zupa musi być codziennie):)Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ja lubię szparagi z sosem holenderskim:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ smakowicie u Ciebie:)
    nie jesteś sama też od 2 lat dopiero siegam po nie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł i inspiracja dla mnie dzięki i przy okazji zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przygpda ze szparagami zaczęła sie tak samo. Moja rodzina je lubi, więc siłą rzeczy w sezonie jest mus na nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !!! I u Ciebie szparagi ?! Uwielbiam szparagi ! Znam warzywo, które w smaku jest podobne do szparagów. To skorzonera ! Jadalny jest korzeń tej rośliny. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szparagi a te zielone najbardziej. Mhhh z masełkiem mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przegapiłam tego posta, a tutaj same smakołyki. Zamiast szparagów pewnie mogę do śniadanka dodać inne warzywa... myślałam o zielonym groszku i może papryce??? Dziękuję za namiary na przepisy. Buziaki ślę i czekam z niecierpliwością na kolejnego posta :-)

    OdpowiedzUsuń