czwartek, 31 stycznia 2019

Moje serce pękło .........

                                                 ...........................................
....Odeszłaś cicho,bez słów pożegnania.
Tak jakbyś nie chciała,swym odejściem smucić...
       tak jakbyś wierzyła w godzinę rozstania,
      że masz niebawem z dobrą wieścią wrócić....
                                                           Ks.Jan Twarowski
15.01.2019 odeszła na zawsze moja ukochana córka Paulinka.........
22.06.1989-15.01.2019....
Proszę o modlitwę ...

33 komentarze:

  1. Gosieńko! Żadne słowa nie wyrażą tego jak bardzo jestem z Tobą, jak bardzo chciałabym Ci dodać otuchy, jak bardzo chciałabym Ci dodać sił. I jak bardzo chciałabym odjąć bólu. Nie potrafię sobie wyobrazić, co czujesz, bo ból matki, po tracie dziecka jest niewyobrażalny, ale jesteśmy przy Tobie, Twoi blogowi przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu. Wiem, że cokolwiek bym napisała jest niczym w porównaniu do Twojego bólu.....
    Otaczam Ciebie, Twoja rodzinę i Paulinkę swoją modlitwą.

    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulam kochana mocno.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulam Cię kochana a dla Paulinki wysyłam modlitwy do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytulam i modle sie...przykro bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadne słowa nie są w stanie ukoić Twojego bólu. Myślami jestem z Tobą i wspieram modlitwą, o którą prosisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu otaczam Ciebie i Twoją rodzinę modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Pan da Ci ukojenie w bólu. Wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię znaleźć słów, każde wydaje się sztuczne i niestosowne. Niezmiernie mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnymi słowami nie potrafię wyrazić współczucia. Wielki smutek .

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadne słowa nie pocieszą, bo nie tego teraz potrzebujesz.
    Bardzo, bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże Gosiu...żadne słowa nie pocieszą:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bardzo mi przykro. Żadne słowa teraz nie pocieszą. Modlę się i będę się modlić za Paulinkę i za Was. Tylko tyle mogę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako matka miej nadzieję ,że Twoje Dziecko jest w innym,lepszym świecie......
    Ściskam Cię serdecznie-Lucyna Smiatek z Wodzisławia Sl.

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie wiem co napisać... tak bardzo mi przykro, współczuję Ci z całego serca...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic nie ukoi Twojego bólu ! Myślę ,że najgorzej jest pochować swoje dziecko....
    Rozumiem Cię ,kilka dni temu pochowałam męża ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A Tobie Beciu również współczuję... ja 2 lutego Tatę...

      Usuń
  17. Gosieńko, przytulam Was w modlitwie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całego serca współczuję i pomodlę się ... Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie wyrazy współczucia, strata, której żadnymi słowami nie da się opisać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Gosiu. Jak Ci tam? Ciągle myślę i życzę samego dobra co by to miało znaczyć Ty sama będziesz wiedziała :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niewyobrażalna strata, najgorszy koszmar każdej matki... kochana przez swoją nieobecność na blogu w zeszłym roku, nawet nie wiedziałam co Cię spotkało. Ogromnie Ci współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi przykro !
    przytulam

    dobrego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie zaglądałam do Ciebie, a tu... taka smutna wiadomość. Bardzo współczuję...
    Polecam Bogu w modlitwie Ciebie i Twoich bliskich. Przytulam.

    OdpowiedzUsuń