środa, 26 kwietnia 2017

Kiedy pada deszcz....

                                                    Witam:)
Wiosna w tym roku zamiast wygrzewać nasze buźki i roślinki serwuje nam wszystko co najgorsze ,przymrozki ,które poczyniły już spore straty w uprawach sadowniczych:( przemarzły całkowicie czereśnie:((i brzoskwinie:(( częściowo morele i jabłka:(( wiecznie wieje,a od wczorajszego popołudnia leje intensywnie :((Taka pogoda sprawia ,że jestem ledwo żywa i nic mi się nie chce:( Przychodzę dziś do Was z kilkoma sprawdzonymi przepisami na pyszne domowe bułeczki śniadaniowe i wypróbowany kolejny chlebek -pyszny:)))Przepisy na bułeczki znalazłam u Margarytki 
znajdziecie tam masę przepisów na wspaniałe domowe pieczywo:) przepis na chlebek znajdziecie na blogu Smaczna Pyza  
przepis jest prosty ,a chlebek idealny :))
Podczas takiej okropnej pogody zapach jaki roznosi się po domku bezcenny:)))




Zmykam pod kocyk dokończyć książkę,dziękuję Wam za komentarze ,pozdrawiam i poprawy pogody życzę :)PA:)

12 komentarzy:

  1. O jak słodko mniam mniam.
    Jeszcze napewno się rozpogodzi. I tego wam życzę pogody na majoweczke :-) i tych smakowitosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mogę sobie wyobrazić ten zapach. Jak w prawdziwej dawnej piekarni bo teraz to już nie ma takich piekarni . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem jak piekę chlebek i okna są pootwierane to sąsiad mówi,że u nich na podwórku czuć:))

      Usuń
  3. Małgosiu, Ty nawet jak pieczesz to robisz to idealnie !!! Te Twoje rogaliki sa takie równiutkie !!! Ja też czekam na ciepło, bo tych przymrozków i tego deszczu i wiatru mam dość. Jak już wszyscy czekamy, to może nadejdzie te ocieplenie ? Uściski posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula jak bawię się w pieczenie bułeczek to ważę ciasto po wyrośnięciu i dzielę na ilość bułeczek wtedy wychodzą równe:)U nas ciągle bez zmian:(nadal leje:(Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Mam ślinotok:) To wszystko wygląda tak apetycznie:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego jak zabierać się za pieczenie:))

      Usuń
  6. Co za pyszności, chyba sama coś upiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiaczku ale pyszności serwujesz !
    u mnie wszystko później więc tylko co zaczyna delikatnie rozkwitać czereśnia; no mam nadzieję, że już mrozów nie będzie; a reszta drzew kwiaty ma dopiero w pąkach

    OdpowiedzUsuń