czwartek, 20 kwietnia 2017

Wianki wiosenno-świąteczne:)

                                                   Witam:)
Witajcie w ten po świąteczny czas, wiosna gdzieś się ukryła ,a ja po świętach jakoś taka bez życia jestem:( Mam nadzieję ,że pomału wróci forma i chęć do jakiegoś działania:)Przed świętami skleciłam kilka wianków i mam zamiar cieszyć się nimi do końca kwietnia :))


 Mam cichą nadzieję ,że moja jaskółka wreszcie skusi prawdziwą wiosnę, przyjmie powitanie i rozgości się na dobre z ciepełkiem i słoneczną pogodą:))
 i jeszcze takie sobie :)





 a w tle moja siostrzenica -chrześnica ze swoim malutkim braciszkiem:))ot tylko 18 lat różnicy:))
Dziękuję za wszystkie życzenia jakie spłynęły od Was dla całej naszej rodzinki.Pozdrawiam i do następnego:))

14 komentarzy:

  1. Wianki i jajeczka urocze. Mam w rodzinie takie rodzeństwa, starsza siostra nie chciała chodzić na spacery z wózkiem, bo wszyscy mówili " jaka młoda mama!".
    Życzę pogodniejszych Poświąt.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie raz padło pytanie do mojej siostry czy jest babcią czy mamą:))chociaż sama wygląda jak nastolatka i bardziej pasuje ciągle na siostrę swojej córy:))

      Usuń
  2. Świetne wianki. Takie papierkowe jajeczka zawsze mi się podobały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,właśnie podziwiałam Twoje świąteczne karki:)

      Usuń
  3. Wianki piękne:) mam do nich słabość. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wianki. Podziwiam talent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego talentem ,ale bardzo dziękuję:))

      Usuń
  5. Śliczne ozdoby.Masz talent. Ja niestety leże z wirusem i czekam na wiosnę. Tę prawdziwą. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówka życzę:)Ja też czekam na tą prawdziwą prawdziwą,ciepłą wiosnę,bo moje roślinki czekają na przeniesienie do szklarenki:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękne dekoracje:) Ja również tęsknię za ciepełkiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co z tą pogodą :(u nas dziś się zabieliło:(Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, śliczne wiosenne dekoracje :) Ja, jako maniaczka wianków, właśnie na nie zwracam największą uwagę :D Rodzeństwo urocze, między mną , a najstarszym bratem jest 15 lat różnicy :D
    Uściski serdeczne, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne dekoracje; w tym roku niestety nie robiłam a raczej nie wystawiałam...

    OdpowiedzUsuń