środa, 23 października 2013

Podaj Dalej !!!!!!!

Witam Słonecznie!!!
Dzisiaj tak szybko,pogodę mamy taaaaaaaką piękną,że żal siedzieć w domu.
Jakiś tydzień temu listonosz przyniósł mi niespodziankę od Maikowej u której udało mi się załapać na zabawę podaj dalej,zaglądnijcie na jej bloga ,bo bardzo zdolna z niej osóbka i fajne rzeczy tworzy:) Zresztą zobaczcie jakie cuda mnie się dostały:))
 Karteczka z pięknym cytatem.Dziękuję !!!
A teraz ,żeby tradycji stało się zadość to ja ogłaszam zabawę podaj dalej:
1 Dwie pierwsze osoby które wyrażą chęć udziału w zabawie zostawiają komentarz pod tym postem.
2 Zabawa przeznaczona jest tylko dla aktywnych blogerek(to ważne!)
3Czas na wysłanie niespodzianek 365 dni;) myślę,że nie będzie to tyle trwać:)
4 Po otrzymaniu niespodzianki ogłaszają zabawę u siebie na blogu!!!!
Zmykam już ,bo słoneczko za oknem zaprasza:)
Dziękuję za każdy ślad jaki zostawiacie u mnie .Witam serdecznie nowe Obserwatorki,których liczba w ostatnim tygodniu znacząco wzrosła .............ooooooooo jak mnie to cieszy:))))
Liczba chętnych w moim candy zbliża się do 100!!!!!!!!!!!! to dopiero unosi mnie nad ziemią:)
Zapisy ciągle trwają!!!!!!!!!! wystarczy kliknąć na zdjęcie ,na bocznym pasku!!!!!!!!
ZAPRASZAM! pa pa

8 komentarzy:

  1. Ale pech, jestem trzecia! Może następnym razem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chętnie stanęła w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu nie bardzo widać co też dostałaś , a na zabawę zapiszę sis innym razem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy dostałaś:) Super taka zabawa:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też brałam kiedyś udział w takiej zabawie. Właściwie to od niej zaczęła się moja przygoda z pisaniem bloga, bo wcześniej tylko czytałam, a że się zgłosiłam to i bloga musiałam założyć :) Niestety ja powysyłałam prezenty, ale dalej już tylko jedna osoba się wywiązała ;/

    OdpowiedzUsuń