sobota, 6 stycznia 2018

Jak to u mnie jest czyli Świątecznie część 1

                                                       Witam !!
Witam się z Wami w tym Nowym Roku ,jak zawsze w niedoczasie ,więc dopiero dziś składam Wam Noworoczne życzenia spełnienia marzeń,kreatywnych pomysłów,czasu na ich realizację , a to wszystko okraszone dużą dawką zdrowia!!!
Dopiero dzisiaj zasypię Was zdjęciami jak  u mnie wyglądało i wygląda :) w święta i po :))Wiem,że większość pozbywa się już dekoracji świątecznych ,u mnie świąteczny klimat trwa jeszcze przez cały styczeń:)))Wprawdzie co tydzień coś znika ,ale choinka stoi najdłużej:))







Tak jest w koło domu i te dekorację znikną pierwsze ,deszcze i wiatry tylko wszystko niszczą ,więc nadszedł czas ,żeby wszystko pochować:)A jak jest u Was cieszycie się jeszcze świątecznym klimatem ,czy już wszystko pochowane?Pa!

9 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię,że nie chesz sie roztać z dekoracjami, są urocze. Tak długo się planuje a tak szybko mija ich czas.U mnie też jeszcze świątecznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje :)
    U mnie na zewnątrz tylko światełka więc są nadal, w domu tez wszystko stoi. Przecież dopiero co święta były. Nie, zdecydowanie u mnie jeszcze albo wciąż świątecznie :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie :-) u nas jako pierwsza zniknie w tym roku choinka. Mocno zaczyna sie sypać. Potem dekoracje. Zaplanowaliśmy remont więc sprzątanie ruszy pełną para:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dekoracje włącznie z choinką będą stały jak długo się da , podobnie jak u Ciebie do lutego. Wszystkiego dobrego w nowym roku:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, życzę żeby Twój styl życia dodawał Tobie i bliskim siły i sam sprawiał wiele radości
    U mnie choinka i wszystkie zielone gałązki znikną jako pierwsze.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ten gwiazdkowy klimat i cieszę się ozdobami jak długo się da.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, widzę, że mamy podobnie. Ja też wszystkim jestem otoczona do 2 lutego. Sentymenty :-) Buziaki ślę z noworocznymi życzeniami zdrowia i wielu radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Gosia
    dekoracje bardzo ładne; szkoda, że kolaż zdjęć zrobiłaś są mało widoczne ; wolałabym je pojedynczo obejrzeć
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, lubię Twoje dekoracje i pomysły !!! Wianuszek z orzechów - super !!! U mnie też wiszą zawieszki drewniane od Ciebie - bardzo je lubię i każdemu pokazuję. Jak dom Twój pięknie ozdobiony !!! U mnie też jeszcze świąteczne dekoracje ozdabiają dom, ale już niedługo. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń