czwartek, 23 marca 2017

Takie sobie jajeczka:)

                                                            Witam:))
Pogoda jaka jest każdy widzi ,więc zdjęcia też będą takie sobie ,bo muszę się pakować pomału ,a jajeczka jadą ze mną.







 Próbowałam na dworze,ale tak zaczęło wiać i lać ,że nic z tego nie wyszło:(

 Tak skończyła się moja współpraca z gęsimi wydmuszkami i moimi kotami:(

Teraz zmykam na nowo oswoić się z maszyną do szycia ,kilka pomysłów na wczoraj w głowie siedzi to może uda się coś stworzyć:))Córka wczoraj rano przysłała zdjęcia z Irlandii jak musiała skrobać i odśnieżać samochód oby do nas nie doszła taka aura:))
Ściskam Was mocno i słoneczka życzę :)

12 komentarzy:

  1. super jajca:)
    miłej bezpiecznej podróży:)
    z wiosną wracaj bez zimnicy

    OdpowiedzUsuń
  2. A to kocie rozbójniki zniszczyć takie piękne jajeczka. Zawieź córce słoneczko : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ręcznie robione jajka w każdej technice, są urocze!!!!! a takie gęsie skorupki..... można poszaleć;))))) kociaki...... ciekawa jestem co spod tej maszyny wyjdzie!!!! pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajeczka, a kociaki to rozbójniki :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka są śliczne, a skorupki też można wykorzystać do stroików. Baw się dobrze za granic.
    Pozdrawiam i życzę ciepełka.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jajeczka! To szare z pierwszego zdjęcia jest jak najbardziej w moich klimatach :) I te pęknięte będą pięknie wyglądać w świątecznych kompozycjach.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też udekorowałam kilka jajeczek ale gdy zobaczyłam Twoje to te moje się nie umywają do Twoich. Szkoda tych pobitych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo ja bym się spierała, że to ,,takie sobie" jajeczka. Śliczne są :D Szkoda tych zniszczonych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku !!! Jajka malowane - cudne !!! Przepiękny decoupage !!! Podziwiam Gosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejjjj nie mogę oderwać oczu !! Piękności <3 gratuluje zdolności i wykonania <3 Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze, kolorowe, wiosenne jajucha !
    pozdrawiam Gosiu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocie łobuziaki! Jajeczka śliczne! Buziaki Gosiu!

    OdpowiedzUsuń