wtorek, 31 marca 2015

Już wysłane ...

                                                 Witam !!!
Dzisiaj ekspresem ,bo zajęć od groma .........wydawało się ,że wszystko pod kontrolą ,ale zawsze musi wypaść coś niespodziewanego :))
W niedzielę poczyniłam karteczki ,które dziś pofrunęły  w świat:) mam nadzieję ,że moje opóźnienie nadrobi poczta:)))



Pomalowałam też wydmuszki , udało mi się nawet stworzyć takie pastelowe odcienie


a tu już posiana rzeżucha ,sieję zawsze w Palmową Niedzielę ,bo lubię jak nie jest przerośnięta tylko taka w sam raz:)))

Witam nowego gościa w moich skromnych kątach :) Zmykam i do następnego :)))
Pa pa pa

12 komentarzy:

  1. sliczne karteczki i fajne pastelowe wydmuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakim cudem takie kolory stworzylas? Piękne pastele!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak uczyli nas w szkole , a nawet w przedszkolu :)))Biała farbka i odrobina koloru u mnie taki zestaw dla plastyków farbek akrylowych ,ale można też zabarwić farbami plakatowymi :)))

      Usuń
  3. Piękne karteczki, a te pastelowe wydmuszki cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki u mnie też już wysłane za to rzeżychy nie będzie bo już nie zdążyłam.Pewnie więcej rzeczy nie zdążę ale jakoś to przeżyję :-). Za to gałązki brzozowe w wazonie już się zielenią. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ,że przeżyjesz w końcu to tylko dwa dni :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wow piękne karteczki, kurcze ja też zbierałam się, żeby rzeżuchę w skorupkach wysiać jakoś zapomniałam... może się jeszcze wyrobię;)
    Pozdrowionka ślę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo wilgoci, ciepłe miejsce i na pewno coś tam urośnie:))
      Ściskam!

      Usuń