poniedziałek, 4 stycznia 2021

Poświątecznie,ale nadal w klimacie:)

 witam:))
Świąteczno-Noworoczny maraton rozluźnienia za nami,jakie plany na ten tydzień? u mnie w planach szycie maseczek dla wolontariuszy i sztabu lokalnego WOŚP,następnie przygotować kilka fantów na licytacje:) zanim jednak pochłonie mnie szycie;)pomęczę Was jeszcze zdjęciami z mojego świątecznego domku:)
Na pokojach;)część 2







Moja mała,ale co roku powiększająca się kolekcja dziadków, 3 to prezenty od córki,te są nowe,reszta to zdobycze z giełdy staroci większość po przejściach:)







Miłego dnia dla odwiedzających:))

8 komentarzy:

  1. Imponująca kolekcja dziadków do orzechów, masz też piękne skrzydła, koniki i dzwonki.
    Trzeba się nacieszyć choinką na cały rok:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Dziadki do orzechów wspaniale się prezentują na tym kominku.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kolekcja dziadków. U mnie do łuskania orzechów tylko grzybek jest ( taki "dziadek" o kształcie grzybka ). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatycznie u Ciebie. Piękna kolekcja dziadków. Osobiście nie mam żadnego.
    Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też jeszcze świąteczne klimaty, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kolekcja dziadków do orzechów, bardzo ładne dekoracje bożonarodzeniowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja piękna :) nic tylko zbierać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek pięknie ustrojony ! Imponująca kolekcja dziadków do orzechów !!! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń