poniedziałek, 8 lutego 2016

Luty ........

                                                       Witam !
Już luty , a za oknem chyba wiosna na całego ,jest ciepło sikorki i wróble przestały zaglądać do stołówki ,krokusy i szafirki już mają takie pąki ,że lada moment będą cieszyć nasze oczy kwiatami . Będzie pięknie:))) zanim to nastąpi cieszę się widokiem hiacyntów , które stoją w wiatrołapie ,jest tam dużo chłodniej niż w domku ,więc przedłużyłam im okres kwitnienia ,nawet mój M wreszcie pochwalił moje , wiatrołapowe dekoracje:))) Możecie sobie wyobrazić jaki zapach wita każdego ,kto wchodzi do domu:)))

 Wianek dostał lutowe dekoracje :))
 U mnie luty jest zawsze serduszkowy ,to taka przejściówka między jednymi świętami ,a drugimi :))
 Moje pierwsze szydełkowe serduszka:)
 w kuchni na wieszaku ,też zmiana....
 W styczniu przeczytałam .......
 a to wspomnienie z tłustego czwartku ,zawsze były domowe pączki ,ale w tym roku nie miałam natchnienia ,więc były faworki:))
Dziękuję za wasze komentarze ,każdy cieszy bardzo:))
Pozdrawiam serdecznie :) PA*PA**

23 komentarze:

  1. Faworki będę smażyć dziś na jutrzejszy Podkoziołek. Ja zdjęłam świąteczny wianek z drzwi i zrobiło się pusto. nie chciałam wieszać jeszcze wiosennego, a nie pomyślałam o serduszkowym. Twoje szydełkowe serduszka są śliczne, dekoracje kuchenna też. Pozdrawiam
    : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na drzwiach wejściowych też pusto :)trzeba coś wymodzić:)))
      Pozdrawiam*)

      Usuń
  2. Już sobie wyobrażam jak pięknie muszą te hiacynty pachnieć:) Przepiękne dekoracje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj chyba kumulacja :)tak słoneczko nagrzało ganek ,że drzwi trzeba było otworzyć:))

      Usuń
  3. Kwiatki cieszą widokiem na pewno o zapachu nie wspominając:) Pięknie serduszkowo u Ciebie Gosiu.A ja w tłusty czwartek nie zjadłam ani jednej sztuki...sama nie wiem jak mogłam- łasuch ze mnie duży,to chociaż w czwartek odpuściłam:)))) Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymałam się dzielnie do wieczora ,ale wieczorem.....a co tam:))
      Pozdrawiam Aniu*)

      Usuń
  4. Moje hiacynty jeszcze nie kwitną
    wianek wygląda cudownie
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się obkupiłam w B trzy tygodnie temu ,tydzień postały w domu dla podpędzenia , a jak zaczęły kwitnąć wyniosłam na ganek i świetnie się mają już dwa tygodnie:))
      Pozdrawiam*)

      Usuń
  5. U mnie tez są hiacytntki i szafirki i prymulka. Uwielbiam te wiosenne zwiastuny w postaci kwiatków.
    Cudnie i Ciebie Małgosiu. Miesiąc miłości słowem w Twoim domku.
    A na faworki to teraz mam wielką ochotę.
    cudnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na faworki ,właśnie skończyłam smażyć :))
      Miłego dnia*)

      Usuń
  6. Hiacyntów nigdy dosyć :)))) uwielbiam je we wszystkich kolorach! Czy laleczka na wieszaku to twój wyrób?, śliczna jest! Masz racje, luty to taki nijaki miesiąc i jestem jak najbardziej za serduszkowym wszystkim:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten aniołek z serduszkiem to moja pierwsza Tilda jaką uszyłam na walentynki jakieś 5 lat temu:))i tak sobie świętujemy w lutym już tyle lat:))))
      Pozdrawiam*)

      Usuń
  7. I wiosennie i z miłością! ;))
    A pierwsze szydełkowe serduszka są idealne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)tak mnie naszło w tym roku n szydełko:))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Super dekoracje! Hiacyntów wszędzie pełno! Na pewno wiosna przyjdzie w tym roku wcześniej :) Serduszkowo u Ciebie i wesoło :) A na faworki narobiłaś mi ochoty... Ja mało chaty z dymem nie puściłam, jak smażyłam bezmleczne i bezjajeczne pączki dla córki :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przeżyłaś przygodę przy smażeniu:( A na faworki zapraszam ...dzisiaj druga tura :)))
      Dziękuję za wizytę i pozdrawiam*)))

      Usuń
  9. Śliczne dekoracje:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianki świetne z tymi szydełkowymi dekoracjami. Pozdrawiam :-0.

    OdpowiedzUsuń
  11. wianki cudne , a faworki to moje ulubione ciastka tuz po karpatce :D zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń