niedziela, 29 listopada 2015

Mój adwentowy stroik :)

                                                       Witam ciepło !
Prezentuję mój stroik adwentowy , nie wysiliłam się w tym roku ,ale taki był zamiar od początku .Już w zeszłym roku taki planowałam , wyszło inaczej :))Wersja większa parapetowa:))

 mini na stół ;)

 Dzisiejszy wieczór spędzę na dokładnym zaplanowaniu co i jak :) Lubię jak mam wszystko na papierze:))
I tym sposobem dotarliśmy do najpiękniejszego okresu w roku .Pierwsza świeca płonie .
Miłego popołudnia :) PA:)* PA:)*

16 komentarzy:

  1. Prosty, ale przecież o to w tym chodzi, mój jest bardzo podobny! Życzę ci aby ten adwentowy czas przebiegł w twoim domu w szczęściu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne:) Alez mi się podobają!
    Najpiękniejszy czas w roku:) I takiego magicznego Adwentu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc nie jestem sama w tej miłości do Adwentu , super, świetne stroiki i pomysłowe , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię adwent.Piękna dekoracja adwentowa.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne świeczniki.Pomysł z wykorzystaniem zastawy stołowej - bomba! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny stroik,pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę spokojnego Adwentu, Twoje stroiki są urocze.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroik jest mega prosty, ale bardzo efektowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękno tkwi w prostocie! Miłego oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. :-) śliczne stroiki Takie lubię
    Ja tez już mam wszytko rozpisane teraz tylko robić i odhaczać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe i śliczne:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń